Naše realitní kancelář se od roku 1998 zabývá vedle zprostředkovávání prodeje nemovitostí také správou budov. Tuto činnost zajišťujeme pro fyzické i právnické osoby (společenství vlastníků jednotek, bytová družstva a společnosti s ručením omezeným). Při provádění správy pro majitele zpravidla zajišťujeme : - předpis měsíčních záloh na provozní výdaje domu a plnění poskytovaná s užíváním bytů a nebytových prostor a společných částí domu tak, aby kryly celkové náklady spojené se správou domu a pozemku, - roční vyúčtování nákladů (služeb), - provoz technických zařízení a společných technických sítí v domě, a to tak, aby sloužily k řádnému užívání bytů a nebytových prostor v domě, - údržbu a opravy společných částí domu včetně havarijní služby, - protipožární zabezpečení domu a jeho revize a opravy, - revize a opravy rozvodů plynu, rozvodů elektrické energie, svislých a vodorovných rozvodů vody a odvodů odpadních vod ve společných částech domu, STA případně ostatních systémů k příjmu a rozvodu televizního a rozhlasového signálu, elektrických sdělovacích zařízení v domě a hromosvodů, - odvoz tuhého domovního odpadu, - prohlídky a čištění komínů, - uzavírání smluv o pojištění domu, případně zajišťujeme likvidaci pojistných událostí, - administrativní a operativně technickou činnost spojenou se správou domu a vedením technické a provozní dokumentace k domu, - ve spolupráci s účetní i vedení účetnictví nebo daňovou evidenci, včetně účetní závěrky a přiznání k dani z příjmů fyzických či právnických osob, - plnění dalších povinností, pokud vyplývají nebo vyplynou vlastníkům domů, jednotek či družstevníkům ze zvláštních právních předpisů v souvislosti s jejich vlastnictvím a spoluvlastnictvím ke společným částem domu. |